MAGDALENES DE LLIMONA


Bones,
encara hi ha algú que treu el nas per aquí??
Cada vegada em costa més actualitzar el bloc... Vaig molt enfeinada i el poc temps que tinc no el dedico precisament als fogons!

Així i tot em deixaré caure per aquí de tant en tant, quan m'agafin rampells com el que tinc ara mateix... I és que en qüestió de dies he fornejat un munt de cupcakes i magdalenes.
La majoria ja els tenia publicats, però també n'he fet alguna nova creació com aquestes magdalenes de llimona.

Ingredients per 12-15 magdalenes:
en funció de la mida de les càpsules

210 g farina amb llevat
160 oli de gira-sol
90 ml llet
175 g sucre normal
Suc de mitja llimona
Ratlladura d’una llimona
3 ous
Un polsim de sal

Preparació:
Barrejar la farina amb el polsim de sal i la ratlladura de llimona i reservar.
Batre els ous amb el sucre fins que espumegi, després abocar primer la llet  de mica en mica i un cop integrada, afegir també a poc a poc l’oli.
Un cop està tot Ben barrejat, afegir la farina a cullerades fins a obtenir una massa homogènia. Per últim afegir el suc de llimona i acabar de barrejar. Deixar reposar la massa a la nevera durant una migaja hora per tal que el llevat faci efecte.


Passada la mitja hora, treure de la nevera, remenar i abocar als motlles.
Coure al forn preescalfat a 180 durant uns 20 minuts.


Com veieu és una recepta fàcil i molt bona.

Comentaris

Entrades populars