IOGURTS AMB CONFITURA DE LLIMONA CASOLANA



Tinc el bloc una " mica massa" abandonat!
Cada cop em costa més publicar. I no és que no vagi fent cosetes a la cuina, però després em fa certa mandra posar-m'hi a escriure i endreçar les receptes.

Últimament estic més interesada en la fotografía. Que hi farem!!

Bé, retornant al tema inicial, us porto una recepta fàcil i d'aquelles que comencen a venir de gust quan fa calor. Uns iogurts casolans amb confitura de llimona

Ingredients per al iogurt natural:
1 iogurt natural
1 lt de llet sencera
30 g de llet en pols
30 g de sucre

Preparació:
Col·locar una cullerada de confitura de llimona a cada pot de vidre. Reservar.
Escalfar la llet al microones uns segons. Abocar-la en un bol juntament amb el sucre, la llet en pols i el iogurt. Remenar-ho tot. Abocar la barreja als pots de vidre i col·locar-los a la iogurtera unes 8-10 hores. Per últim els deixarem refredar a la nevera unes hores abans de servir-los.


Com veieu, són molt fàcils de fer i no tenen res a veure amb els que comprem!

Comentaris

Entrades populars